از گذشته رها

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

آخرین 1401

EMDi ۱۴۰۱/۱۲/۲۹، 8:2

می‌روم خسته و افسرده و زار
سوی منزلگه ویرانه خویش
بخدا می‌برم از شهر شما
دل شوریده و دیوانه خویش

می‌برم، تا که در آن نقطه دور
شستشویش دهم از رنگ گناه
شستشویش دهم از لکه عشق
زینهمه خواهش بیجا و تباه

می‌برم تا ز تو دورش سازم
ز تو، ای جلوه امید محال
می‌برم زنده بگورش سازم
تا از این پس نکند یاد وصال

ناله می‌لرزد، می‌رقصد اشک
آه، بگذار که بگریزم من
از تو، ای چشمه جوشان گناه
شاید آن به که بپرهیزم من

بخدا غنچه شادی بودم
دست عشق آمد و از شاخم چید
شعله آه شدم، صد افسوس
که لبم باز بر آن لب نرسید

عاقبت بند سفر پایم بست
می‌روم، خنده بلب، خونین دل
می‌روم، از دل من دست بدار
ای امید عبث بی حاصل

--

سلام

اینم از آخرین پست سال 1401

سال 1401 برای من پر از هیجان و تازگی بود

حیف این آخر ماجرا دردناک شد ...

حسین جان

EMDi ۱۴۰۱/۱۲/۲۵، 22:54

به زنجیر غم عشقت حسین جان

گرفتاریم گرفتاریم گرفتار

panah

EMDi ۱۴۰۱/۱۲/۱۰، 19:59

سلام !
من پناهم.
احتمالا منو یادت نمیاد.
آشنایی تو و من برمیگرده به سال ۹۴ ! آره ! همین قدر دور...
آدرس وبلاگو گذاشتم شاید یه چیزایی یادت اومد :)

قبلنا چندبار به آدرست سر زدم ولی انگار یکی دیگه بود!
به هر حال فقط میخواستم خیلی کصافتی! آره همین.


سلام

این کامنت رو یکی از دوستای قدیمی برام فرستاده

خب فقط حیف آدرس وب نذاشته که جواب بدم

ولی به هر حال اینجا جواب میدم:

بله یادم میاد پناه

تو رو یادم میاد حتی اصفهانی بودن و رشته ی پرستاریت هم یادمه

یهویی رفتنت رو هم یادمه

اردی جهنم گفتنت رو هم یادمه

آخرین عکسی هم که برام فرستادی با روپوش سفید توی بیمارستان بودی رو هم یادمه

خیلی چیزا رو یادمه میبینی

آدرس وبم رو هم آره برای یه مدت طولانی از دست دادم متاسفانه.

فقط اینکه چرا کصافتم رو یادم نیست

چخبرا؟

خوبی؟

در چه احوالاتی؟

( چرا این روزا این همه بهم فحش میدن )

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ
امیرالمؤمنین امام علی عليه السلام:

آن که عیوب مردم را بنگرد و آن
را ناپسند داند سپس براى خود
روا داند احمق واقعى است.