از گذشته رها

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

من بلد نیستم

EMDi ۱۴۰۱/۰۲/۱۳، 16:40

 

‏من بلد نیستم کاری کنم دلتنگم بشی


من نمیتونم صبر کنم و بشمارم که کدوممون اول پیام داده..


حتی نمیتونم ترفند های مسخره ای که بقیه میگن رو قاطی دوست داشتنت کنم،.


من نمیتونم ساعتها ازت بی خبر بمونم و وانمود کنم حالم عالیه.


من فقط بلدم از ته دل دوستت داشته باشم


تو ولی زود به زود دلتنگ شو


بذار به همه ی دنیا نشون بدم بدون سیاست، عاشقی قشنگتره!

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ
امیرالمؤمنین امام علی عليه السلام:

آن که عیوب مردم را بنگرد و آن
را ناپسند داند سپس براى خود
روا داند احمق واقعى است.