من بلد نیستم
EMDi
۱۴۰۱/۰۲/۱۳، 16:40

من بلد نیستم کاری کنم دلتنگم بشی
من نمیتونم صبر کنم و بشمارم که کدوممون اول پیام داده..
حتی نمیتونم ترفند های مسخره ای که بقیه میگن رو قاطی دوست داشتنت کنم،.
من نمیتونم ساعتها ازت بی خبر بمونم و وانمود کنم حالم عالیه.
من فقط بلدم از ته دل دوستت داشته باشم
تو ولی زود به زود دلتنگ شو
بذار به همه ی دنیا نشون بدم بدون سیاست، عاشقی قشنگتره!